Zbliżające się święta Bożego Narodzenia powodują ożywienie w wielu branżach. W grudniu jesteśmy zdecydowanie bardziej skłonni do wydawania pieniędzy. Firmy skrzętnie to wykorzystują, po to by jeszcze bardziej zwiększać swoje zyski.
Wiele przedsiębiorstw przygotowuje specjalne świąteczne kampanie reklamowe. Ich zadaniem jest przypomnienie klientom o poszczególnych firmach i ich ofercie. Kampanie przyjmują najróżniejsze formy, zależnie od tego, w jakiej branży działa dana firma i jaki obszar obejmuje swoją działalnością. Wśród sklepów internetowych najpopularniejszy jest mailing rozsyłany do klientów. Sklepy stacjonarne stawiają przede wszystkim na tradycyjne ulotki i gazetki reklamowe.
Bez względu na formę, cel każdej kampanii jest podobny. Przedsiębiorstwa chcą nakłaniać klientów do korzystania z ich usług i kupowania ich towarów. Grudzień to miesiąc, w którym wydajemy najwięcej, nic więc dziwnego, że firmy starają się, by jak najwięcej z tych środków trafiło właśnie do ich kas.
Przed świętami lepiej sprzedaje się dosłownie wszystko. Najbardziej oczywista grupa towarów to prezenty. W grudniu sporym zainteresowaniem cieszą się książki, płyty i kosmetyki ? to właśnie je najczęściej wręczamy w roli upominku. Wielu z nas decyduje się też, by w tym okresie nieco odświeżyć swoją garderobę. Ubrania, które nosimy na co dzień nie zawsze sprawdzają się przy wigilijnym stole. Tuż przed świętami często zmieniamy też wystrój swoich mieszkań. Czasem ograniczamy się do wymiany zasłonek, innym razem kupujemy nowe meble. Zwykle kieruje nami przy tym chęć zaimponowania bliskim, którzy odwiedzą nas w czasie nadchodzących świąt.
Co fakt, to fakt!:) Racja.
Gadżety, drobiazgi i fajne pomysły na prezenty w niedrogiej cenie sprzedają się w grudniu najlepiej:) Sami biegamy po różnych stronach i jeszcze oglądamy co by tu dokupić.