Agencja interaktywna w kontaktach z klientem

e-mailingW celu zapewnienia sobie poprawnych kontaktów z klientem, agencja interaktywna wymaga przed rozpoczęciem współpracy przygotowania briefa. Pozwala on zapoznać się z aktualną sytuacją firmy i optymalnie dobrać rozwiązania do celów marketingowych wymaganych przez klienta. Zapoznając się z briefem agencja interaktywna proponuje klientowi optymalne rozwiązania spośród szeregu narzędzi jakimi dysponuje. Najważniejszy jest tutaj web design, jako podstawa wielu narzędzi.

Następnie dobierane są narzędzie spośród takich jak strony www, sklepy internetowe, e-mailing, landing page, prezentacje multimedialne.
Zamieszczając informacje w briefie, agencja interaktywna powinna znaleźć w nich opis działalności firmy, pożądane rezultaty kampanii, charakterystykę zarówno konkretnych produktów czy usług ale także grupy docelowej. Powinny tu być również opisane działania marketingowe jakie były do tej pory stosowane i czy odnosiły sukces. Ta informacja pozwoli nam na nie tracenie czasu na wypróbowane już działania które nie przyniosły rezultatu.
W tym momencie, na przykład przygotowując e-mailing można konkretnie dopasować go do wymagań klienta. Web design najlepiej dopasować do przykładów jakie klient wskazał jako wzorcowe. Takie działania zapewnią współpracę na poziomie satysfakcjonującym obie strony. Brief przyśpieszy tez realizację projektu, gdyż nie będzie trzeba często pytać o szczegóły.
Agencja interaktywna nie wymagając briefu utrudnia tylko sobie pracę.

Brief jest kluczem do zrozumienia siebie.