Unikalna treść a pozycjonowanie

Dlaczego unikalna treść serwisów jest aż tak ważna? To proste! Wyobraźmy sobie sytuację, że użytkownik zostaje zarzucony tą samą informacja na różnych portalach. Dodatkowo jest to informacja przekazana niemalże w ten sam sposób.

Wybierze on wtedy jeden – przypadkowy portal do której będzie wracał, lub zupełnie zrezygnuje z usług internetowych portali. Jeżeli jednak na danym portalu coś go zaskoczy, z pewnością będzie wracał do niego nawet po kilka razy dziennie poszukując świeżych informacji. W świecie realnym nasza firma to nie tylko słowa przez nas wypowiadane ale również wygląd naszych pracowników, nasze zachowanie i tak dalej. Wszystko to może działać na naszą korzyść, lub niekorzyść. Z firma internetową jest inaczej. Tutaj rządzi wyłącznie słowo. Zatem opinie o naszej firmie wydawane są na podstawie jakości tekstów, którą umieszczamy na portalu. Dla odbiorcy nie liczy się ilość przekazywanej treści – ale jej jakość. Zazwyczaj właśnie krótkie , i rzeczowe informacje są tymi najchętniej poszukiwanymi. Ważne, by nasz odbiorca mógł utożsamiać się z autorem danego tekstu. Zatem teksty powinniśmy konstruować w taki sposób, aby ich odbiorca wyniósł z lektury istotne informacje. A co z pozycjonowaniem stron? Krótkie teksty z wstawionymi frazami mają nakierować naszego odbiorcę właśnie na nasz portal. Gdy już na niego trafi – mamy w ręku połowę sukcesu. Pozostanie teraz zainteresować go informacjami z portalu.

Be the first to comment on "Unikalna treść a pozycjonowanie"

Leave a comment

Your email address will not be published.




Linki w komentarzach mogą być wolne od atrybutu nofollow.