Marka Banku FM znana jest w zasadzie nielicznym, gdyż instytucja ta nie promuje się w mediach, a przede wszystkim nie promuje się tak dynamicznie jak realizują to pozostałe banki.
Przypadkowe osoby zapytane na ulicy o FM kojarzą bardziej radio, bądź też ewentualnie markę perfum, która robi w Polsce ostatnio furorę, ale bank?
Bank FM musi ciężko pracować nad zdobywaniem odpowiedniej popularności.
Nieznana marka FM Bank ma swoje źródło nie w braku promocji, lecz w targecie, jaki brany jest pod uwagę przez bank. Oferta banku kierowana jest do grona małych i dużych firm, zatem klient indywidualny nie jest dla banku aż tak bardzo istotny. Główny cel, a zarazem podstawowe źródło dochodu FM Banku to przede wszystkim udzielanie oprocentowanych pożyczek dla firm, ale owe oprocentowanie jest na tyle atrakcyjne, by obie strony transakcji były z tego jak najbardziej zadowolone. Na chwilę obecną bank posiada ledwie 60 placówek w całej Polsce, czyli mniej więcej tyle ile posiadają duże banki w dużych miastach. Wynik nie jest imponujący, ale FM Bank prowadzi działania mające na celu maksymalizowanie zasad współpracy pomiędzy nim, a pośrednikami finansowymi. Nie wiadomym jest dokładnie z jakimi pośrednikami współpracuje ten bank, ale ponoć czyni starania mające na celu rozpoczęcie współpracy ze wszystkimi znanymi pośrednikami. Póki co marka nie odnosi sukcesu, ale zanosi się, że przy tak prowadzonej polityce sukces jest nie unikniony.