Zdrowa i dobra kuchnia

Zapoznaj się z tym co warto jeść, aby można było to nazwać zdrową kuchnią. Poznaj parę zasad zdrowego i racjonalnego odzywania.

Warzywa

Duże ilości warzyw, dostarczają wielu składników odżywczych. Jest to podstawa każdej diety i zdrowej kuchni, zawiera błonnik pokarmowy i wiele witamin. Dzięki temu można zredukować ryzyko wystąpienia części nowotworów, mniejsze ryzyko cukrzycy, zawału serca, miażdżycy. Warzywa również mają pozytywny wpływ na obniżenie ciśnienie krwi i poziomu cholesterolu.

Regularne posiłki

Śniadanie to podstawa każdego dnia. Dzięki temu nasz organizm będzie lepiej funkcjonował i zapobiegnie spożywania zbyt dużej ilości kalorii w późniejszych godzinach. Warto jeść co 3-4 godziny, wtedy ustabilizuje się również glukoza we krwi co wpłynie na przyspieszenie metabolizmu. Wtedy zapas energii na cały dzień zagwarantowany.

Różne produkty

Nie pozwól, aby w Twojej kuchni zawitała monotonia objawiająca się w spożywaniu ciągle tych samych produktów na zmianę. Urozmaicaj produkty zbożowe i jego przetwory, warzywa oraz owoce. Następną grupą jest mięso, ryby i ich przetwory i jaja. Jeszcze należy dodać do tego oleje roślinne i tłuszcze zwierzęce. Takie zestawienie naprawdę dostarcza do naszego ciała bardzo wiele odpowiednich witamin i niezbędnych składników.

A może catering?

Dobrym wyborem jest również catering Lublin. Przygotowywany posiłki są zdrowe i smaczne, a my nie musimy tracić czasu na robienie dań. To świetna opcja między innymi na imprezy okolicznościowe.

Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Poleć
  • Wykop
  • Śledzik
  • Twitter

Be the first to comment on "Zdrowa i dobra kuchnia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Linki w komentarzach mogą być wolne od atrybutu nofollow.

Postępuj zgodnie z instrukacjami.