Na szczególne okazje i nie tylko..

Przeglądając oferty poszczególnych poczt kwiatowych, coraz częściej możemy odnaleźć nie tylko bukiety skierowane do osób obchodzący urodziny, imieniny, rocznice czy inne jubileusze, ale także wiązanki przeznaczone na obrzędy pogrzebowe.  U niektórych osób wzbudza to kontrowersje, wręcz niesmak z faktu, że ktoś zamiast stawić się na pogrzebie wysyła w zamian kuriera z kwiatami. Patrząc jednak z obiektywnej strony, taki gest powinien być traktowany jako wyraz szacunku i pamięci dla zmarłej osoby, zwłaszcza w przypadku, gdy pojawiają się okoliczności, które uniemożliwiają pojawienie się na uroczystości osobiście.

Korzystając z możliwości, jakie daje kwiaciarnia internetowa możemy w jakiś sposób podkreślić swoją obecność w stosunku do ważnych dla nas ludzi. Podobna sytuacja ma się w przypadku ślubów, chrztów, spotkań rodzinnych i Komunii Świętych. To właśnie w czasie takich szczególnych okoliczności, kwiaciarnia internetowa okazuje się idealnym rozwiązaniem. Ale nie oznacza to, że obsługuje ona wyłącznie klientów indywidualnych. Do zamówień tej firmy należy także pomoc w organizacji różnego rodzaju imprez sportowych, tanecznych, kulinarnych itp. Podczas różnego typu konkursów, bardzo często, kwiaciarnia internetowa komponuje i dostarcza bukiety dla zwycięzców i wyróżnionych. Również sama firma ( np. popularna nie tylko w Polsce sieć Interflora ) bierze udział w wielu imprezach oraz konkursach, gdzie zajmuje czołowe miejsca w rankingach, np. na Forum Jakości Quality lub Program ?Solidna Firma?. Uczestnictwo w tego typu przedsięwzięciach nie tylko stanowi najlepszą reklamę firmy, ale też potwierdza jakość i skuteczność oferowanych przez nią usług. Znakiem międzynarodowej sieci poczty kwiatowej – Interflory – jest Merkury – w mitologii Rzymian bóg handlu, odpowiednik greckiego Hermesa. Merkury w ręku trzyma bukiet kwiatów, który jest symbolem usług świadczonych przez organizacje. Sloganem organizacji jest słynne hasło:   Powiedz to kwiatami . Znak rozpoznawczy krajowej sieci – kopertka z kwiatkiem – to gwarancja satysfakcji oraz synonim najpiękniejszych kwiatowych podarunków. Idea przyświecająca tej działalności, a zarazem hasło reklamowe sieci brzmi: „Doręczamy uczucia w kwitnącym stanie”.